2012年7月2日月曜日

新曲-ghost(仮)


僕らの家は壊れかけている
誰もがその事に気づいてはいる
君だって諦めているみたい
抜け出せないまま日々を迎える
僕らの家は海の上に
浮かんでいるだけで何処へ行くのか
知らない間にきられた舵は
千年後の事を見えないふり
 
わたしの家は壊れかけている
言われるまでもなく気づいてはいる
諦めたつもりはないのに
抜け出せないままの日々を忘れる
わたしの家は海の上に
浮かんでいるだけの小さな舟
知らない間にきられた舵に
千年後のことは見えないふり
 
陽の光の中
爆弾の上に寝そべっている
ほんの少しの不安もなしには呼吸もできない
 
雨降りの中
爆弾の上を歩くぼくら
「全て良くなるさ」なんて
今は誰も言えない
 
「全て良くなるさ」
君の側にいるよ

Our home seems to be breaking down
Everybody seems to be ready to give up
Perhaps you are one of them
But they wanna find a way out of circumstances
 
Our home floats on the ocean
Everybody forgets such a fact sometime
Nobody knows where we are heading to
Does anybody thinks of a thousand years later
 
in the sunshine
I know we are lying on the atomic bomb
I can not breathe without a little uneasiness

in the rain
I know we are walking on the atomic bomb
"Everything will be fine"
No one says to me now
 
“Everything will be fine”
I wanna stay with you tonight
 
On the bomb
On the bomb...


0 件のコメント:

コメントを投稿